Працюємо Пн-Сб 9:00-20:00
Після того як буде зроблена реєстрація ТОВ або ФОП, ви замислитеся над питанням запровадження бухгалтерського обліку, найму бухгалтера, або просто знайти людину, яка вестиме облік на підприємстві. У цьому переліку професій варто все-таки довірити роботу бухгалтеру і можливо з досвідом роботи.
Введення бухгалтерського обліку – це комплекс заходів, який здійснюватиметься на підприємстві або дрібного бізнесу для запровадження обліку зі сплати податків, зборів, та подання в строки декларацій за підприємницьку діяльність такого підприємства. Враховуючи таке поняття, слід розуміти, що наявність бухгалтера на певній формі власності підприємства, може бути просто гостро необхідним. У цій статті ми проаналізуємо, чому потрібний бухгалтер для вашого бізнесу, а також розглянемо варіант, де присутність бухгалтера може бути зведена до мінімуму.
Якщо ви відкрили приватний бізнес, при цьому взяли форму особи підприємця, то для вас участь бухгалтера може бути мінімальною. При цьому це не означає, що вам взагалі він не знадобиться, тому що не всі можуть бути в одній особі і підприємцем і юристом, бухгалтером, і особою, яка наймає та звільняє співробітників тощо. Іншими словами, якщо ви відкрили бізнес тільки ось-ось, і у вас немає великого навантаження, найманих працівників, то вам в принципі може знадобитися консультація бухгалтера або бухгалтер, який надаватиме послуги віддалено, при цьому складаючи потрібні документи для звітності.
Наприклад, якщо ви відкрили ФОП на загальній системі оподаткування, то вам однозначно потрібен буде бухгалтер, оскільки потрібно буде вести бухгалтерський облік доходів та витрат та вчасно подавати звітності з податків та сплати ЄСВ. Якщо ви відкрили ФОП на 3 групі спрощеної системи оподаткування, і при цьому немає найманих працівників, то ви можете найняти бухгалтера віддалено для складання звітностей та їх подання раз на квартал як це передбачено законодавчо.
Іншими словами, бухгалтер для ФОП потрібен, тільки якщо ви не володієте навичками та знаннями в бухгалтерії взагалі, а ведення обліку варто довірити фахівцеві з досвідом. Бухгалтер вам потрібен буде точно, якщо у вас з'являться наймані працівники і за них потрібно буде подавати звітність, сплачувати вчасно податки та внески. Для старту бізнесу достатньо буде консультації бухгалтера, а також віддалено найняти для правильності заповнення та подання звітності.
Якщо ви відкрили або ведете бізнес форми власності як ТОВ, то вам однозначно варто довірити введення бухгалтерського обліку досвідченому бухгалтеру. Навіть при реєстрації вашого ТОВ потрібна буде консультація бухгалтера, щодо оподаткування ТОВ та правильності вибору системи оподаткування, а саме загальної чи спрощеної. Для великих підприємств з величезною кількістю працівників, персоналу потрібно вводити штат бухгалтерів, які розподіляють свої обов'язки. У такому випадку за штатним розкладом, як правило, вводять головного бухгалтера, який відповідатиме за весь штат працівників-бухгалтерів.
Таким чином бухгалтерський облік ТОВ варто довірити та найняти бухгалтера для вашого бізнесу. Якщо ви вибрали для реєстрації ТОВ, але при цьому ваш бізнес тільки на становленні розвитку, то спочатку можна найняти віддалено бухгалтера, але з прицілом на те, що у випадку подальшого його розвитку вам варто, буде ввести його в штат.
Відповідаючи на це запитання можна ствердно відповісти, - так. Без бухгалтера ви можете дійти до якогось піку розвитку бізнесу, але ви впертеся у складні комбінації складання декларацій, запровадження бухгалтерського обліку, у строки здачі податкових декларацій та сплати податку. При цьому в цій статті ми не торкнулися теми ПДВ, де як цей податок потрібно буде сплачувати як звичайній особі-підприємцю, так і ТОВ при досягненні певного обороту коштів, після якого без наявності бухгалтера на вашому підприємстві вам просто не обійтися.