• Rus
  • UA
  • Працюємо Пн-Сб 9:00-20:00

  • Кривий Ріг вул. Героїв Ато 30в
  • 097-29-68-251
Підприємець в Україні: нюанси підприємництва
  • Головна
  • Послуги
    • Юридичні консультації
    • Сімейне право
    • Продаж готових компаній
  • Блог
  • Контакти
  • Головна
  • Юридичний Блог юриста/адвоката
  • Підприємець в Україні: на що звернути увагу та проблемні питання

Підприємець в Україні: на що звернути увагу та проблемні питання

Приватний бізнес

Підприємництво в Україні

Відрити бізнес в Україні стає набагато простіше. Конституція України прямо передбачає вільне відкриття бізнесу та його ведення. Так, покращена система відкриття бізнесу, яка дозволяє відкрити свій бізнес за 24 години. Також, дозволяє без проблем його зареєструвати, але стають проблеми з веденням бізнесу, пошуку офісу та оренди.

У даній статті ми розглянемо питання саме ведення бізнесу підприємцем в Україні, а також на що потрібно звернути увагу при введенні бізнесу і які є підводні каміння або простіше кажучи проблеми у веденні бізнесу.

Проблеми у веденні підприємництва в Україні

Оподаткування – перше питання, яке стане рубом для підприємця. Оскільки система оподаткування постійно змінюється, вводяться певні групи, або змінюється ставка податку. У підсумку, це може стати певним «шоком» для підприємця. Але не варто хвилюватися, в даному випадку вам можуть допомогти або фахівці в галузі оподаткування, які введуть не одного підприємця і можуть супроводжувати ваш бізнес.

Як правило, на введення в одного фахівця (бухгалтер) може бути не один десяток підприємців або великих фірм, що дозволить відточувати свою навичку і не допускати помилок і проблем у здачі звітності. Також, варто звернути увагу на складання звітності, за прострочення здачі звітності передбачені штрафи та певна пеня, що також негативно позначається на вашому доході, який потрібно буде вкладати не в бізнес, а на погашення штрафів з вашого боку.

Як альтернатива найму фахівця, також варто розглянути варіант у залученні бухгалтера в Україні. Який може бути як штатною одиницею, так і позаштатною.

Із штатною одиницею, тут все просто, особа за певну заробітну плату складатиме звіти і надсилатиме за вас у податкові структури, а також виконувати дії для введення балансу на підприємстві і т .п.

Нештатний бухгалтер, як правило, працює за гонорар. Котрий визначається сторонами і працює за договором на надання певних послуг. Де чітко прописуються умови, зобов'язання, та права сторін. Не рідкісним є факт, що сторони можуть працювати і без договору за домовленістю. Але варто врахувати, що всю відповідальність у такому випадку несете ви, за неправильно складену звітність, зазначені податки тощо.

Оренда офісу або приміщення

Зняти офіс, приміщення – у будь-якого підприємця повинен бути офіс. Якщо це прямий продаж, магазин з продажу, або ви займаєтеся наданням послуг де у вас повинні бути наймані співробітники і т.п.  У цьому питанні будь-який спеціаліст вам запропонує укладати виключно договір на оренду офісу. Так як в іншому випадку у вас можуть виникнути проблеми у майбутньому. Знімаючи офіс, приміщення без договору, ви можете бути виселені без попередження. Оплачувати не стабільну орендну плату, яку може виставляти власник приміщення, а також проблеми з перевіркою приміщення з боку державних установ уповноважених на це.

У договорі на оренду офісу варто звернути увагу підприємцю на умови договору. Ціну оренди, і за яких умов договір може бути продовжений або розірваний як з вашого боку, так і з боку власника офісу.

Перевірка бізнесу в Україні

Перевірки бізнесу – це одне з гострих питань для будь-якого підприємця. Перевірки бізнесу з огляду на те, що правила перевірки як з боку податкових структур, трудових взаємовідносин, так і інших органів документально прописується як у профільних законах. Так в постановах Кабінету Міністрів України варто звернути увагу на ваші права, у яких випадках ви можете бути попереджені про перевірки. А також, у яких випадках до вас з перевіркою можуть прийти без попередження. У такому випадку вам варто мати телефон адвоката або юриста, щоб у випадку гострих питань з перевірки, ви могли захистити свій бізнес і не отримати величезний штраф.

Результат: продумана стратегія веденні бізнесу підприємця

Це лише вступні проблеми, з якими може зіткнутися підприємець, розпочавши свій бізнес. Як бачите відкрити ФОП, або закрити ФОП не так складно.  Де ми про це писали у попередніх статтях, а ось із веденням бізнесу варто реально продумувати стратегію ведення свого бізнесу та варто звертатися до фахівців.

Дмитрий К.
14 Липня 22
25
0
Теги
бізнес ФОП

Задати юридичне питання

Ім'я
Електронна пошта
Задати питання

Популярні пости

Реєстрація та відкриття ФОП, ІП та СПД у Кривому Розі
94
14.07.22
Ризики під час роботи ТОВ чи ФОП з договорами
67
19.07.22
Як вибрати КВЕД для ФОП або ТОВ
63
15.07.22
Назва компанії ТОВ в Україні
58
19.07.22
Порядок виходу учасника з ТОВ
52
19.07.22

Теги

бізнес (8) розлучення (1) ТОВ (17) СПД (2) бухгалтер (1) ФОП (24) ПДВ (2) юридична консультація (1) аліменти (1) ПП (2) ІП (2) КВЕД (1) договір (2) податки (7)

Останні коментарі

Доброго дня Марина. Ні не треба.
Дмитро К.
02.03.23
Добрий день, чи потрібна ліцензія на КВЕД 86.90 (п...
Марина
22.11.22
© Юридична компанія, 2013-2022

Відкриття та закриття бізнесу в стислий термін наш профіль!

Компанія
  • Юридичні консультації
  • Сімейне право
  • Продаж готових ТОВ
  • Блог
Контакти

Працюємо Пн-Сб 9:00-20:00

Кривий Ріг вул. Героїв Ато 30в

097-29-68-251

Зворотній зв'язок

Пошук по сайту